sunnuntai 23. marraskuuta 2008

Hirnuttavaa!

Ihahaa!
Täällä on pari pikkuheppaa kuusen takana kurkkimassa. Me ollaan hyvätapaisia ja kilttejä heppoja. Ihahaa!

Minä olen Raisuli. Arabialainen täysverinen rotunainen. Olen siro ja nopea, suorastaan kiitolaukkaa kuljetan ratsastajani yli esteiden.
Ihahaa! Toivoisin ratsastajakseni topakkaa tyttöä, joka hoitaisi minua hyvin.
Ihahaa!

Tahdon esitellä hyvän ystäväni Hegulin, ihahaa. On niin turvallista nojata Hegulin leveään turpaan täällä metsälaitumella. Vähänhän täällä on kylmää ja lumista, olenhan tottunut lämpimämpään ilmaan.
Ihahaa!

Ystäväni Raisuli jo esittelikin minut, eli olen Heguli-(hurmuri). No joo, hevosenleikki sikseen, mut olen kyllä aika komea ori, ihahaa.
Suomenhevosena olen tottunut lumeen, pakkaseen ja tuulien tuiskuun, viihdyn kuitenkin erinomaisesti sisätiloissa ja voisin jopa kuvitella asuvani kerrostalossa. Tasainen käynti sopii minulle, mutta innostun helposti ravaamaan ympäri maneesia, eikä pienet esteetkään tee tiukkaa, ihahaa.
Mahtaisinko saada ratsastajakseni pojan, jonka kanssa voisimme hirnua kilpaa...
Ihahaa!

Raisulia vähän ujostuttaa kokovartalokuvaus, mutta minä poika seison urheasti. Meillä molemmilla on peräpääpallostus estämässä isompia haavereita, vähän samaan tapaan, kuin ratsastajilla on kypärät. Me ollaan kyllä molemmat huippuhevosia siinä suhteessa, että meidän kanssa ei ole kypärä välttämätön. Nyt lähdetään yhdessä ratsastamaan kohden Korvatunturia, ei sitä koskaan tiedä, vaikka lähettäisimme tänne kuvia uusien omistajiemme luota.
Nähdään ja iso IHAHAA!

Ei kommentteja: