tiistai 31. maaliskuuta 2009

Salmonella-Ella!


Tätä puseroa tehdessä, luin tekstitv:stä, Tennesee-pöpön aiheuttaneen sika-ja kanatilojen salmonellan. Ei siinä paljon mielikuvitusta tarvittu, kun tekele sai nimekseen Salmonella-Ella.

Lankana Novitan Tennesee, kulutus 350 grammaa ja 3,5 Adit työvälineen.
Alaosan levenevän kuvion malli on sama, kuin tässä hartialämmittimessä ja muutenhan malli on sama vanha ylhäältä alaspäin jne...
Vähänkös olen "mahtipontisen" näköinen kuvassa, ulkona oli armottoman kylmä ja otettiin monta kuvaa, että valinannvaraa olis. Ja hyvä niin, sillä useimmissa kuvissa sininen oli harmaantunut. Oikea väri on aivan tummansininen, tässäkin kuvassa liian hailakka vielä.
Jos ja kun kesä tulee, niin eiköhän tällekkin käyttöä löydy.

Tanja heitti mulle haasteen hyväntekeväisyyteen. Itse en välttämättä tähän mukaan lähde, mutta levitetään tietoa täälläkin ahkerammille sukankutojille ja laittakaa viestiä eteenpäin.

Vihdoinkin ulkona alkaa vaikuttaa siltä, että kevät alkaa tehdä tuloaan. Ihanaa!

Hyvää maaliskuun viimeistä päivää ja huhtikuun odotusta!

9 kommenttia:

Matleena kirjoitti...

Onpa kaunis pusero! Olis niin minun mallinenkin, että pitääpä harkita, jos... Toisaalta minä olen niin "lämminverinen" että neuleet tahtovat jäädä pitämättä. Lyhyet hihat olisivat tietenkin pitkiä vilpoisammat.

Mammutin jälkeläinen kirjoitti...

Kaunis! :)
Voisin kuvitella itselläkin tuollaisen!

WeirdRockStar kirjoitti...

Hyvä sinisen sävy, kaunis malli.

( en muista olenko aiemmin kommentoinut mutta huolella täällä jo aikoja olen lurkkinut )

MarjutJ kirjoitti...

Onpa kaunis! Näyttäisi varmaan tosi hyvältä myös samanvärisen hartianlämmittimen kanssa.

Omppumato kirjoitti...

Kaunis neule. Aivan ihana Salmonella :).

Tess kirjoitti...

Kaunis neulepusero!

Minna kirjoitti...

Ilmoitusluontoista asiaa. Olet nimittäin voittanut siinä nimi takille-arvonnassa!! Onnea :D Onko palkintotoiveita..? Laita kommenttia tai sähköpostia.

Päivi, Lankakomero kirjoitti...

Tosi kiva! Toimisi pitkillä hihoillakin hyvin.

Mammutti kirjoitti...

Matleena; Kiitos! Puuvillaiset puserot on mulla ainakin enemmän käytössä.
Jälkeläinen; Kiitos!
WeirdRockStar; Kiitos! Ja minä olen pitkään käynyt sinulla kurkistelemassa...
MarjutJ; Kiitos! Annoitpa hyvän vinkin, saakohan tuota tummansinistä Tenneseetä enää, tuo lanka kun oli vanhaa varastoa.
Omppumato; Kiitos!
Tess; Kiitos!
Minna; Kiitokset ihanasta ylläristä!
Päivi; Kiitos! Mulla on ollut pari vuotta kovassa käytössä vähän saman tyyppinen pitkähihainen puuvillapusero. Mä tykkään käyttää puuvillaisia neuleita.