sunnuntai 22. maaliskuuta 2009

Tunnustuksia!

Sain Matleenalta "Kreativ Blogger" tunnustuksen. Kaunis kiitos ja kumarrus!
Myös Jälkeläinen muisti minua "Hyvän mielen blogi" tunnustuksella. Kiitos ja kumarrus myös hänelle!

Ihanalta tuntuu ja mieltä lämmittää saada julkista tunnustusta. Eteenpäin jakaminen tuntuu hirveän vaikealta, en minä osaa. On ihan liian paljon ihania blogeja joissa käyn ja joista pidän paljon. En osaa valita, joten olen kurja bloggaaja ja en itse jatka.

Sitten peni katsaus käsityö-elämään ja tautistakin asiaa vähän mukaan.
Eilisen päivän aikana en saanut juuri mitään aikaiseksi, olin nukkunut todella vähän ja haahuilin vain kotosalla. Ompelin napit "yllätys-takkiin" ja siinä ompeluhommat sitten olikin, vaikka suunnitelmia oli kyllä enemmällekkin ompeluasialle...
Nuorimmainen on influenssan (pitäkää peukkuja, ettei mulle tulis!) takia kovassa kuumeessa. Meillä on tapana tehdä potilaalle peti "retro-tuoliin" olkkariin ja siinähän tyttö päivän ja alkuyön vietti. Valo tietenkin kävi pienen silmiin ja niinpä kaivoin otsalampun esiin ja hyvinhän sen valossa pystyy puikkoja heiluttamaan. Puikoilla on jonkinlainen tunika/kesäpusero kokeilu ja pitkää tylsää helmaa piisasi kudottavaksi illalla ja piisaa muuten edelleenkin. Tämä oli muuten ensimmäinen kokemukseni otsalampun kanssa kutomiseen ja hyvinhän se onnistuu niinkin.

Tälle päivälle en edes tehnyt suunnitelmia tekemisten suhteen, katsotaan saanko mitään aikaiseksi...

Aurinkoista sunnuntaita!

4 kommenttia:

Matleena kirjoitti...

Tulipa mieleen, että automatkalla pimeässä kutoessahan tuo otsalamppuideasi on varmaan loistava! ;) Kiitos siitä!

Esikko kirjoitti...

Pikaista paranemista sinne. Minä neuloin otsalampun valossa vuodenvaihteessa, kun sähköt olivat vähän väliä poikki.

MarjutJ kirjoitti...

Paranemisia sinne! Minulla on otsalamppu ja käytän sitä autossa neuloessa. Kätevä homma: ei häiritse kuskia, mutta valo riittää hyvin neulomiseen.

Mammutti kirjoitti...

Kiitokset kommenteista; Matleena, Esikko ja MarjutJ!
En voi kokeilla autossa kutomista otsalampun kanssa, kun mun pitää ajaa... Jos joskus pääsen kyytiin, toki puikot heiluu ihan varmasti ja kokeilen kyllä vielä otsalamppua.
Eikö valo tosiaan häiritse kuskia? Minua kyllä häiritsee, jos ihan pimeässä ajaa ja likat kännyköiden valolla "pelleilee".
Kyllä nää taudit sais meillä riittää jo. Tuntuu, et suurimman osan tätä lopputalvea on yksi tyttö ollut "potilaana" ja minä "hoitajana".