torstai 21. toukokuuta 2009

Virallinen kuva!


Pikkuisen kiirusta ollut tällä viikolla, eikä blogia ole ehtinyt päivittelemään. Nytkin alkaa jo tuntua siltä, että Nukkumatti on heittänyt unihiekkaa silmiin.
Joten pitemmittä puheitta esittelen blogin virallisen kuvan.

Poikani oli täällä Helatorstain vierailulla ja uutta kameraansa testaili. Kamera on hieno, semmonen mulle samalla otti virallisen kuvan. Kamera on hieno, kun mikä ja minä kaukaa ihailin laitetta. "Hauskan kotivideonkin" onnistui poika kuvaamaan, eli mitä pallopelissä voikaan sattua, kun pallo oikein osuvasti sattuu... Pyysin kuvaamaan mun päällä RST-topin ja takin yhtaikaa päällä. Tästä sitten tuli blogin virallinen kuva. Muutakin kuvasta teki, mutta siitä myöhemmin. Samalla poika (tietenkin) teki tietokoneelle parit korjaukset ja opetti mulle koneen käyttöä jne. On mulla vaan ihana poika!

Käsityörintamalla eletään kiireisiä aikoja, tai no, ei millään vielä ole varsinaisesti kiire, mut mulla on kova hinku saada töitä valmiiksi ja nähdä lopputuloksia. Ja tytötkin on piirrelleet kesän juhliin haluamiensa asujen kuvia. Huomisen päivän suunnittelin omistavani vielä toistaiseksi salaiselle ompeluprojektille. Nyt kuitenkin nukkumaan sohvan kautta. Sohvalla odottaa lankaa, puikot ja keskeneräinen neule, jos vielä muutaman kerroksen kutois ja sitten nukkumaan...

Hyvää viikonloppua!



5 kommenttia:

Villa Lankala kirjoitti...

Hyshys! Minä ostin tänään langat Ladyä varten:-) Kiva kokonaisuus tuli tuosta takista ja topista:-)

Mukavaa viikonloppua!

Tupuna kirjoitti...

Kaunis jakku! :)

Kirsi kirjoitti...

Ihana setti! Miunkin pitäisi lankakauppaa hipsiä. Ei kerrota kenellekään.

Mari kirjoitti...

Hieno neule tuossa virallisessa kuvassa. :)

MarjutJ kirjoitti...

Tosi upea!