maanantai 3. elokuuta 2009

Jemmahaasteeseen vastaus!


Hidas hämäläinen täällä vihdoin vastailee Matleenan haasteeseen.
Kuvauksen ja kuvausjärjestelyn toiseksi nuorin tytär hoiti kyllä jo silloin haasteen tullessa.
Haasteen ideanahan oli näyttää mitä itsetehtyä kenenkin lahjalaatikossa/jemmapaikassa on.


MInulla on kaksi noita kannellista muovilaatikkoa tupaten täynnä pääasiassa huiveja.
Ja lauantainahan taas yksi huivi laatikoihin päätyi.


Onhan siellä seassa jokunen pieni villatakki ja rukkasiakin löytyy, myös muutamat siili-lapaset tikuttelin keväällä syksyä odottamaan.
Kaksi isoa Kevätpäiväntasaushuiviakin siellä vielä odottelee kotiaan.
Ihan käteväähän tämä on, kun on lahjaa tai tuliaista mukaan napattavaksi kotona.

Haastetta haluaisin jatkaa eteenpäin, joten kertokaa Tekin, mitä jemmasta löytyy!


Nyt siirryn koneelta sohvalle päättelemään langat uudesta tunikasta/puserosta ja pingoituksen jälkeen katsotaan, kumpi siitä tulikaan...

6 kommenttia:

Matleena kirjoitti...

Voi kun sinulla onkin paljon ihania juttuja tuolla jemmassasi! Nuo pöllölapasetkin! :) Minun jemmanihan ihan kalpenee näiden rinnalla. ;DD Minä oikein klikkailin kuvat suuremmiksi, että näin kaikki kunnolla! ;)

Eila kirjoitti...

O-hoh, kylläpäs on kertynyt mistä ottaa:)

MarjutJ kirjoitti...

Vau, hirveästi kaikkea ihanaa lahjaksi! Minulla ei ole kuin yksi pannulappu, joten passaan tämän haasteen.

ullapulla kirjoitti...

minä ihan kateellisena olen seuraillut muiden jemmalaatikoiden sisältyöä, itsellä kun ei sellaista olekaan =/ tarkoituksena kyllä nyt olisikin alkaa tekemään jo hyvissä ajoin noita joululahjuksia, saas nähdä miten käy =)

Päivikki kirjoitti...

Onpa siulla ihanan runsas jemma!

Sartsa kirjoitti...

Kylläpä on lahjakas määrä lankaa mutkallaan :D