keskiviikko 2. helmikuuta 2011

Tammikuun neulomukset!

Kiitokset ihanista kommenteistanne kameralaukulle!

Meillä oli nuorimman kanssa vähän villimpi kuvausprojekti pihalla (kuvia tulossa) ja lopuksi minäkin intouduin "heittoasetelmalla" kuvaamaan lapasia. 3 Paria lapsasia tein vaihtoehdoksi tyttärelle, joka hukkasi toisen lapasensa ja on aikas ronkeli lapastelija. Näistä yhden parin hyväksyi juuri ja juuri pakon edessä... Lapasia aina tarvitaan, joten hyvä olla jemmassa muutamia.


Lyhyesti tammikuun tekeleet:


  • Polvisukat kaksinkertaista Regia 6-färdiggiä 250g
  • Lapaset Jannea ja Osloa nafti 100g
  • Lapaset Regian 6.färdig lankaa 100g
  • Lapaset kasvivärjättyä villaa 100g
  • Huovutettu kameralaukku hahtuvia ainakin 750g
  • Annis-huivi (pellavaa) Katia LIno 100g
  • Huovutetut tossut hahtuvalankaa reilu 100g
  • Annis-huivi Pirtin liukuvärjättyä 100g
  • Annis-huivi Sisu glitteriä nafti 100g
  • Huivi hatun kaveriksi hahtuvalankaa 200g
  • Huovutetut lapaset hahtuvalankaa reilu 100g
  • Huovutetut lapaset hahtuvalankaa reilu 100g
  • Pipo Katian Perua 100g
  • rva Hattu hahtuvalankaa reilu 150g
  • Huovutetut tossut hahtuvalankaa reilu 100g
  • Tytön tunika mysteerilankaa 200g
  • MIehen villapusero Gjestal Redeä 700g



Yhteensä 3kg 350g ja 17 valmista työtä!

Aika reippaalla kulutuksella tämä vuosi alkoi ja töistä ehdottomasti mieleisin oli tämä.

Hyvää helmikuun alkua!




8 kommenttia:

Sufferiina kirjoitti...

No huh :) ootpas ollut ahkera! Mun saldo jää vaivaiseen yhteen valmiiseen, mutta aloitettuna on 4 eri käsityötä...nehän voi laskea aina mukaan :) kameralaukkusi on kyllä upea!!!

Sude kirjoitti...

Aivan mahdottoman määrän olet tehnyt. Eihän sinulle ole jäänyt aikaa edes syömiseen tuommoisen urakan kanssa :)

Epa kirjoitti...

Mietin ihan samaa kun Sude, miten tuolta neulomiselta on ehtinyt enää mitään muuta tehdä esim. nukkua :)

Neferi kirjoitti...

Taas mahoton määrä valmista...

Marjut kirjoitti...

Vitsi, että oletkin ollut ahkera:)

Matleena kirjoitti...

Mammutilla on mammuttimaiset nuo langankulutuksetkin!!! ;DD Sitä minä vain ihmettelen, miten sinä ehdit ja jaksat joka kuukausi kuluttaa tuollaisia lankamääriä. :o Minun kulutukseni taitaa olla noin viidesosa sinun kulutuksestasi.

Mammutti kirjoitti...

Kiitoksia Teille ja kyllä minä syönkin, jopa liikaakin, ettei mitään huolta. Mulla vaan nuo puikot hyppää käsiin "ihan vahingossa", tai sit mulla on paha puikkoriippuvuus...

Kaisa kirjoitti...

Ja mä kun olin kauhean ylpeä, kun sain kilon rikki tammikuussa! :D Mahtava kulutus.